پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رنگ لوگوی شرکت شما چه می گوید؟ [اینفوگرافیک]
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1395
بازدید : 408
نویسنده : شیما باستانی

شاید فکر کنید لوگو و آرم چیز کوچک و بی اهمیتی است، ولی بهتر است بدانید تحقیقات چیز دیگری می گویند. به عنوان نمونه، اخیرا مطالعاتی در این زمینه انجام شده که  نشان می دهد لوگوهایی که با استفاده از نماد های قدرتمند بصری --چیزی فراتر از نوشته—  نقطه ی قابل توجهی خلق می کنند، جزو بهترین لوگو ها هستند چون تاثیر فوق العاده ای دارند. لوگوی "آرم اند همر" نمونه ی خوبی است از این نوع طراحی لوگو.

طراحی لوگو یا لوگو دیزاین خیلی مهم تر از چیزی است که ابتدا به نظر می رسد. لوگو خیلی بیشتر از یک سبک یا گرافیک است، خیلی بیشتر از چیزی است که نشان می دهد. بحث رنگ هم مطرح است. خیلی از کارفرمایان کسب و کار های کوچک، صرف نظر از اینکه شما یک رنگ مشکی سنگین را انتخاب کنید یا یک نارنجی شاد، ترجیح می دهند رنگ مورد علاقه شان روی لوگو استفاده شود، شاید هم به صورت شهودی و غریزی رنگ مورد نظرشان را انتخاب کنند. اما همان طور که متخصصین می گویند، رنگ هایی که برای لوگوتان انتخاب می کنید، حاوی پیغام هایی از طرف شرکت مورد نظر به مصرف کنندگان هستند. بهترین سایت طراحی پروژه دانشجویی


:: برچسب‌ها: رنگ لوگوی شرکت شما چه می گوید؟ [اینفوگرافیک] ,