پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خلاصه ای از مفاهیم رنگ های مختلف
نوشته شده در یک شنبه 1 دی 1398
بازدید : 308
نویسنده : شیما باستانی

امروز قصد معرفی بخشی از رنگ ها پر استفاده در امر طراحی را داریم که هر کدام به همراه مفهوم آنها می‌تواند به طراحان ما امکان استفاده بهتر و متناسب تر از این رنگ ها با توجه به مفهوم را ارائه نماید.

  • رنگ آبی: رنگی پرقدرت است که به معنای: اطمینان، اعتماد، قابل اتکا بودن است و رنگ جذاب برای شرکت ها به حساب می آید.
  • رنگ قرمز: رنگی قوی که به معنای: انرژی، توانایی و قدرت و شجاعت است.
  • رنگ نارنجی: رنگی جذاب که به معنای: شادی، عجله، علاقه و مشتاق بودن و عمل کردن است. این رنگ قدرت جذب بالایی دارد.
  • رنگ بنفش: رنگی لاکچری است که احساس خلاقیت، رمز آلود بودن و جاه طلبی را در مخاطب بر می انگیزد.
  • رنگ صورتی: رنگی لطیف است که معنای: دوستی، محبت، علاقه، حساسیت و امید را به مخاطب منتقل می کند.
  • رنگ زرد: رنگی پر انرژی است که در مخاطب خود احساس لذت، خوشبینی، شادی، و طراوت و انبساط خاطر ایجاد می کند.
  • رنگ مشکی: رنگ جذابی ست که مفهوم آن: ثروت و قدرت، ظرافت را دارا است.
  • رنگ سبز: رنگ سرشار از آرامش و توازن است که در مخاطب حس تعادل، سلامتی، امنیت و رشد و بالندگی را ایجاد می کند.

نظر ما درباره این رنگ ها چیست؟


:: موضوعات مرتبط: رنگ بندی در طراحی , ,



بررسی روانشناسی طراحی لوگو
نوشته شده در سه شنبه 14 آبان 1398
بازدید : 330
نویسنده : شیما باستانی

 

در مقاله که از وب سایت سارا لوگو برداشته شده است به بررسی روانشناسی لوگو ها پرداخته شده است.

روانشناسی طراحی لوگو یکی از جنبه های ساده در پشت روند خلق یک لوگو است. در حقیقت این روانشناسی با انتخاب رنگ ها همراه است اما در واقع چیزی بیش از این هاست.

در این مقاله، یک توضیح کلی در رابطه با این عنوان داده شده، و همچنین نقطه نظر شخصی من نیز در آن جای گرفته و امیدوارم که بتوانم به خوبی این موضوع را توضیح دهم.

 


:: موضوعات مرتبط: رنگ بندی در طراحی , مقالات آموزشی درباره طراحی , مطالب آموزشی و جالب و خواندنی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله طراحی لوگو ,



بازدید : 378
نویسنده : شیما باستانی

با رو نمایی از لوگو جام جهانی قطر 2022 هر چه بیشتر به شروع مقدماتی این رقابت ها نزدیک می شویم. شاید خالی از لطف نباشد که بخش هایی از این لوگو را مورد بررسی قرار دهیم. در اولین قدم موردی که بسیار سریع نظر ها را جلب می کند سادگی این لوگو نسبت به لوگو جام جهانی های قبلی آن است. استفاده از رنگ پرچم قطر نیز بسیار قابل توجه است و در همان نگاه اول 2 رنگ پرچم قطر نیز در این لوگو نظر را جلب می کند.

برجستگی های بالای لوگو نماد شال عربی است که درکشورهای مختلف علی الخصوص کشورهای عرب نشین در حوزه خلیج فارس رونق دارد و مردم عرب از آن در مراسم و میهمانی های خود استفاده می کنند.  نقطه های بالای لوگو نیز نقطه های زبان عربی هستند که بالا و پایین کلمات نوشته می شوند. توپی نیز که بالای جام است شکلی هندسی بوده که در فرهنگ عربی وجود دارد.

شکل سه بعدی هیجان انگیز لوگو برای این است که اهمیت مسابقات را به خوبی نشان بدهد، این شکل طوری ساخته شده هرکس آن را ببیند به وجد بیاید و دایره سه بعدی آن هم نماد کروی بودن کره زمین است و هم توپ فوتبال را نشان می دهد.منحنی های خمیده لوگو نمایانگر عایق های تپه های بیابانی است. 

از دیگر نقاط قوت و پر اهمیت این لوگو فرم مینیمال آن است که در واقع به نوعی همسویی آن را با هنر گرافیک در دوران اخیر به نمایش می گذارد و شاید بد نباشد که فعالان حوزه طراحی گرافیک نیز به این لوگو با دید بررسی دقیق نگاه کنند.

جزئیات گلدوزی پیچیده که غالبا در دنیای عرب تزئین شال بوده اما چنین طرحی در کشور قطر رایج است و به نوعی فرهنگ و هنر اصیل عربی را نشان می دهد. شکل کلی الگوی مسابقات را به چند نوع می توان  تحلیل کرد؛ 8 همان 8 ورزشگاه خارق العاده در قطر است که بازی های جام جهانی در آنها برگزار خواهند شد. این الگوی شبیه علامت بی نهایت است که همان علاقه بسیار قوی انسانی است که در طول این جام وجود دارد و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت.‌

نوشته قطر به زبان انگلیسی در پایین لوگو الهام گرفته شده از هنر خط عربی است و حرف Qبه مانند رسم الخط‌عربی‌نوشته شده و خط بین حروف نیز به مانند کلمات عربی کشیده شده تا اینگونه یاد آور زبان عربی باشد.


:: موضوعات مرتبط: رنگ بندی در طراحی , طراح و طراحی لوگو , مقالات آموزشی درباره طراحی , ,
:: برچسب‌ها: رونمایی از لوگو جام جهانی 2022 ,



سال نو مبارک!!!
نوشته شده در جمعه 9 فروردين 1398
بازدید : 302
نویسنده : شیما باستانی

سال نو مبارک

سال نو همه شما همراهان همیشگی logomotive مبارک باد.

به امید خدا سالی پر از شادی و موفقیت و سلامتی برایتان رقم بخورد.

ما را از دعای خود بی نصیب نکنید.

 


:: برچسب‌ها: سال نو مبارک , نوروز , سال نو ,



چرا طراحی لوگو امری تخصصی است؟
نوشته شده در جمعه 7 دی 1397
بازدید : 415
نویسنده : شیما باستانی

مجموعه ای از لوگو های طراحی شده توسط گروه طراحی لوگو سارا

لوگو، آرم و یا نماد تجاری بخش مهمی از هویت بصری هر برند و کسب و کار به حساب می آید. این اهمیت فارغ از مدت حضور و سابقه برند و کسب کار تاثیر مستقیم بر نحوه معرفی و شناخت مخاطبان دارد.

همین امر و آشنایی و آگاهی صاحبان کسب و کار ها باعث گردیده است تا توجه و اقبال به طراحی لوگو افزایش پیدا کند. در واقع طراحی لوگو، آرم و یا نشان تجاری به فرآیندی گفته می شود که در آن تیم طراحی حرفه ای با توجه به شناخت و تجربه ای که از بازار هدف و مخاطبان یک کسب و کار یا برند دارد لوگویی منحصر به فرد و گویا و استاندارد و در عین حال برخوردار از زیبایی بصری را طراحی می کند.

اما موردی که در طراحی لوگو و نشان تجاری و ایجاد هویت بصری معمولا مورد بی توجهی صاحبان برند و کسب کار ها واقع می شود منحصر به فرد بود لوگو یا هویت بصری است.

استفاده از طرح های مشابه و حتی کپی کردن از یک لوگو (چه بین المللی و چه داخلی) بسیار نامطلوب بوده و در بلند مدت می توان هویت بصری را در نظر مخاطب بی ارزش و بی اعتبار نماید. آگاهی به همین مهم باعث گردیده است که در گروه طراحی سارا لوگو به همراه تلاش برای ایجاد لوگوهای زیبا و همچنین استاندارد، به منحصر به فرد بودن طرح ها توجه شود.


:: موضوعات مرتبط: طراح و طراحی لوگو , مقالات آموزشی درباره طراحی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی لوگو چیست؟ , چرا طراحی لوگو امری تخصصی است؟ ,



نمونه کار طراحی لوگو کلینیک حامی
نوشته شده در یک شنبه 1 بهمن 1396
بازدید : 453
نویسنده : شیما باستانی

طراحی لوگو کلینیک کاردرمانی و گفتار درمانی حامی

همیشه یادتون باشه یک لوگو موفق باید لوگویی باشه که تمام مفاهیم و هویت کاری شما توش انعکاس داده بشه

اگر دنبال یک شرکت طراحی خوب هستید اینجا کلیک کنید.

همین موضوع در لوگو بالا نیز کاملا مشهود است در عین سادگی تمام پارامتر های زیبایی نیز رعایت شده است و رنگ فوق العاده زیبا به کار رفته در این لوگو نیز خود نشانگر آرامش و اطمینان است که امری بسیار مهم درباره یک کلینیک درمانی و توان بخشی به حساب می آید ، همچنین طرح کلی این لوگو نیز نمایش گر تعالی و خود توانگری است که در امر توان بخشی و کار درمانی تمام هدف از کار رسیدن به اعتماد به نفس و امکان خود اتکایی است که این امر نیز در این لوگو به خوبی انعکاس یافته است.

در طراحی یک نشان تجاری هدف مند بودن و معنا دار بودن لوگو امری حیاتی ست که در صورت عدم رعایت آن در واقع تمام اهداف ایجاد هویت بصری با شکست رو به رو خواهد شد. طراحی لوگو و نشان تجاری امری کاملا تخصصی است ، پس از کنار آن به هیچ وجه ساده عبور نکنید.


:: موضوعات مرتبط: رنگ بندی در طراحی , طراح و طراحی لوگو , ,
:: برچسب‌ها: نمونه کار طراحی لوگو ,



بازدید : 404
نویسنده : شیما باستانی

میزان خاص بودن لوگو خود را با استفاده از هوش مصنوعی بسنجید

خاص بودن لوگو یکی از مهمترین معیارها در طراحی لوگو برای کسب و کار است. در ادامه ابزاری را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند به تجزیه و تحلیل لوگو شما بپردازد.

این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی، جوانب مختلف لوگو را بررسی کرده و میزان خاص بودن آن را به شما اطلاع می‌دهد. وب‌سایت Logo Rank با استفاده از الگوریتم‌هایی خاص، لوگو شما را با سه معیار مورد ارزیابی قرار خواهد داد:

  1. منحصربه‌فرد بودن
  2. خوانایی
  3. رنگ و کنتراست

:: موضوعات مرتبط: طراح و طراحی لوگو , مقالات آموزشی درباره طراحی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی سایت , لوگو منحصر به فرد ,



بازدید : 319
نویسنده : شیما باستانی

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین تکنیکها برای بازاریابی اینترنتی به شمار می رود اما فعالیتهای غیر حرفه ای و منفعت طلبانه عده ای اسپمر در این صنعت، باعث خراب شدن وجهه ی ایمیل مارکتینگ شده است.

یک سری نکات درباره ایمیل مارکتینگ آماده کرده ام که می تواند کمک شایانی در موفقیت استراتژی ایمیل مارکتینگ شما بکند:

 

۱. اسپم نفرستید: منظور از اسپم این نیست که ایمیل شما وارد پوشه اسپم کاربر شود که حتی یک ایمیل ساده هم می تواند اسپم شود. منظور من از اسپم، ارسال ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته است که باعث خراب شدن نام تجاری شما، آدرس ایمیل شما، کل محصولات شما و هویت تجاری خود شما خواهد شد. کسی ایمیل خود را نساخته است تا مرکز ورود پیام های تبلیغاتی باشد! با فرستادم ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته پیاپی (اسپم) باعث وارد آمدن ضربه بزرگ به بیزینس خود میشوید.


:: برچسب‌ها: 12 نکته اساسی از باید ها و نباید ها در تکنیک ایمیل مارکتینگ , ایمیل مارکتینگ ,



مفهوم شناسی لوگوی شرکت های معروف جهان
نوشته شده در دو شنبه 26 تير 1396
بازدید : 403
نویسنده : شیما باستانی

انواع مختلف آرم، لوگو و نشان واژه، عنصری گرافیکی و نگاشتاری است که همواره برای شناسایی و هویت بخشی به یک کمپانی و محصول تولید شده توسط آن شرکت مورد استفاده قرار می گیرند. این علایم در نشان دادن کیفیت کمپانی تاثیر به سزایی دارند. در برخی مواقع طراحی آرم شرکت ها، بسیار پیچیده است و در عوض برخی از آنها ساده و در عین حال خسته کننده و یا پرمفهوم و مبهم! اما به هر حال هر یک از آنها نیز معنی و مفهوم خاص خود را دارد. در این گزارش به بررسی آرم و نشان واره برخی از شرکت های معروف در دنیا پرداخته شده.


:: برچسب‌ها: مفهوم شناسی لوگوی شرکت های معروف جهان ,



برندگان مسابقه لوگوی سونی در سال ۱۹۸۱
نوشته شده در یک شنبه 4 تير 1396
بازدید : 353
نویسنده : شیما باستانی

شرکت سونی در سال ۱۹۸۱، به مناسبت ۳۵ سالگی تصمیم گرفت که ایده خوبی را اجرا کند: این شرکت یک مسابقه ترتیب داد و از مردم خواست که یک لوگوی نو برای شرکت طراحی کنند.

بر اساس متن آگهی‌ای که در آن زمان منتشر شد، کلا ۳۰ هزار طرح از سراسر دنیا دریافت کرد. از این شمار زیاد، سه طرح انتخاب شدند.

این طرح‌های منتخب در شماری از نشریات آن زمان به صورت یک آگهی چاپ شدند.

داورها تصمیم گرفتند که رتبه یک و دو و سه را انتخاب نکنند و جایزه را به صورت مساوی بین سه طرح منتخب تقسیم کنند.

البته عملا لوگوی سونی تغییر نکرد و سونی تصمیم گرفت که به نشانه اشتیاقش برای تفکر خلاقانه و تولید باکیفیت به لوگوی قبلی وفادار بماند.


:: برچسب‌ها: برندگان مسابقه لوگوی سونی در سال ۱۹۸۱ ,



یک لوگو موفق یک هویت موفق
نوشته شده در شنبه 23 ارديبهشت 1396
بازدید : 459
نویسنده : شیما باستانی

لوگو موفق و زیبا طراحی شده

همیشه یادتون باشه یک لوگو موفق باید لوگویی باشه که تمام مفاهیم و هویت کاری شما توش انعکاس داده بشه

اگر دنبال یک شرکت طراحی خوب هستید اینجا کلیک کنید.


:: برچسب‌ها: یک لوگو موفق یک هویت موفق ,



طراحی لوگو جدید استدیو CHeChelas (به معنی سنجاقک )
نوشته شده در چهار شنبه 25 اسفند 1395
بازدید : 664
نویسنده : شیما باستانی



رنگ لوگوی شرکت شما چه می گوید؟ [اینفوگرافیک]
نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1395
بازدید : 408
نویسنده : شیما باستانی

شاید فکر کنید لوگو و آرم چیز کوچک و بی اهمیتی است، ولی بهتر است بدانید تحقیقات چیز دیگری می گویند. به عنوان نمونه، اخیرا مطالعاتی در این زمینه انجام شده که  نشان می دهد لوگوهایی که با استفاده از نماد های قدرتمند بصری --چیزی فراتر از نوشته—  نقطه ی قابل توجهی خلق می کنند، جزو بهترین لوگو ها هستند چون تاثیر فوق العاده ای دارند. لوگوی "آرم اند همر" نمونه ی خوبی است از این نوع طراحی لوگو.

طراحی لوگو یا لوگو دیزاین خیلی مهم تر از چیزی است که ابتدا به نظر می رسد. لوگو خیلی بیشتر از یک سبک یا گرافیک است، خیلی بیشتر از چیزی است که نشان می دهد. بحث رنگ هم مطرح است. خیلی از کارفرمایان کسب و کار های کوچک، صرف نظر از اینکه شما یک رنگ مشکی سنگین را انتخاب کنید یا یک نارنجی شاد، ترجیح می دهند رنگ مورد علاقه شان روی لوگو استفاده شود، شاید هم به صورت شهودی و غریزی رنگ مورد نظرشان را انتخاب کنند. اما همان طور که متخصصین می گویند، رنگ هایی که برای لوگوتان انتخاب می کنید، حاوی پیغام هایی از طرف شرکت مورد نظر به مصرف کنندگان هستند. بهترین سایت طراحی پروژه دانشجویی


:: برچسب‌ها: رنگ لوگوی شرکت شما چه می گوید؟ [اینفوگرافیک] ,



طراحی لوگو جدید کالای خواب مرینوس
نوشته شده در چهار شنبه 22 دی 1395
بازدید : 1465
نویسنده : شیما باستانی



نسبت طلایی و لوگوها
نوشته شده در شنبه 20 آذر 1395
بازدید : 863
نویسنده : شیما باستانی

نسبت طلایی و لوگو ها

 

نسبت طلایی چیست؟

 

نسبت طلایی (Golden Ratio) یک عدد خاص در علوم هنر، معماری و طراحی است که از گذشته قابل توجه بوده، در تعریفی ساده این عدد از تقسیم دو خط که یکی از آن‌ها از دیگری بزرگتر باشد به دست می‌آید و آن عدد مساوی 1.618 است. نسبت طلایی را عدد فی (Phi) یا به زبان یونانی (φ) نیز می‌نامند. تعبیر هندسی این نسبت هم به صورت زیر است که در یک پاره خط فرضی نسبت بخش بزرگتر (a) به بخش کوچکتر(b)، برابر با نسبت کل به بخش بزرگتر (a+b)/b))

 نسبت طلایی در طراحی لوگو


:: برچسب‌ها: نسبت طلایی و لوگوها ,



بازدید : 479
نویسنده : شیما باستانی

8-22-2016 5-46-58 PM

بدون سه حرف A، B و O اغلب واژه‌ها ناقص خواهند بود. اما در هفته‌ای که گذشت، بسیاری از شرکت‌های بزرگ، تصمیم گرفتند که در یک اقدام نمادین این حروف را از لوگوی خود حذف کنند!

چرا؟

قضیه به یک کارزار تبلیغاتی برای افزایش آگاهی و تشویق مردم به اهدای خون برمی‌گردد. در طی یک دهه گذشته، در غرب، میزان اهدای خون ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. از این روز سازمان ملی اهدای خون و پیوند اعضای انگلیس با همکاری با یک آژانس تبلیغاتی لندنی تصمیم گرفت که یک کارزار تبلیغاتی را شروع کند و از شرکت‌های بزرگ بخواهد در هفته ملی اهدای خون -یعنی بین روزهای ۱۶ تا ۲۱ آگوست- از شرکت‌های بزرگ بخواهد این حروف را با هدف اشاره به گروه‌های خونی A، B و O، از لوگوی خود حذف کنند. این کار البته به صورت نمادین و به صورت محدود در شبکه‌های اجتماعی یا در لوگوی نمایش‌داده شده برای برخی از کشورها، صورت گرفت.


:: برچسب‌ها: چرا شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت، موقتا حروف A، B و O را از لوگوی خود برداشتند؟ ,



بازدید : 937
نویسنده : شیما باستانی

انقلاب لوگویی؛ تغییرات لوگو (Logo) در برندهای بزرگ از گذشته تا به امروز

برای مدیریت یک شرکت موفق، یک موسسه‌ی بزرگ و یا هر گروهی در هر تجارتی، نیاز است که سبک مدیریت با تغییرات زمانه سازگار شود. شیوه‌ی تقسیم‌بندی رتبه‌ی کارمندان، روش‌های تبلیغات، نام شرکت‌ها و البته لوگو (Logo)، از مواردی هستند که در دهه‌های مختلف تاریخی دچار تغییرات زیادی شده‌اند.

 لوگو   طراحي آرم

در این مطلب در گجت نیوز برایتان تعداد زیادی از این تغییرات لوگو در برندها‌ی بزرگ و شناخته‌شده را آماده کرده‌ایم. در این تصاویر به‌خوبی قادر خواهید بود که تفاوت سبک‌ها و زبان طراحان لوگوی این کمپانی‌ها را از گذشته تا به امروز مشاهده کنید. طراحان جوانی که در زمینه‌ی دیزاین و طراحی لوگو برای برندهای تجاری فعالیت می‌کنند نیز قادر خواهند بود که با تماشای این تصاویر، روند تغییرات طراحان در کمپانی‌های سطح اول جهان را یاد بگیرند.


:: برچسب‌ها: انقلاب لوگویی؛ تغییرات لوگو در برندهای بزرگ از گذشته تا به امروز ,



طراحی لوگو جدید جشنواره بین المللی فیلم پرواز
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 958
نویسنده : شیما باستانی



نمونه یک لوگو زیبا
نوشته شده در پنج شنبه 26 فروردين 1395
بازدید : 1057
نویسنده : شیما باستانی

طراحی لوگو

نمونه لوگو الهام بخش

کاری از تیم سارا لوگو

مرسی


:: برچسب‌ها: نمونه یک لوگو زیبا ,



بازدید : 1024
نویسنده : شیما باستانی

galaxy-s7-s7-edge

گوشی بدون لوگو

به نظر من که اصلا قشنگ نیست

اگر شما جزو افرادی هستید که اخبار کمپانی سامسونگ (samsung) را دنبال می کنید، حتما باید مطلع باشید که سال قبل به دلیل شرایطی که در کشور ژاپن وجود داشت، سامسونگ (samsung) مجبور شد تا در یک اقدام نادر لوگو خود را از روی گلکسی اس ۶ (Galaxy S6) و گلکسی اس ۶ ادج ( Galaxy S 6 edge) حذف نماید.حالا به نظر می رسد که سامسونگ امسال هم این کار را در کشورهای چین و کره جنوبی برای موبایل های گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) و گلکسی اس ۷ ادج ( Galaxy S 7 edge) تکرار کرده است.برای آشنایی با جزییات بیشتر در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.


:: برچسب‌ها: سامسونگ، گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را بدون لوگوی خود در چین و کره جنوبی عرضه می کند! ,



نمونه یک لوگو زیبا
نوشته شده در شنبه 22 اسفند 1394
بازدید : 1155
نویسنده : شیما باستانی

طراحی لوگو

نمونه لوگو الهام بخش

کاری از تیم سارا لوگو

مرسی


:: برچسب‌ها: نمونه یک لوگو زیبا ,



بازدید : 981
نویسنده : شیما باستانی

لیستی از طراحی لوگوهای خلاقانه و  الهام بخش


در این نوشته چند نمونه از لو گو های طراحی شده را که واقعا عنصر خلاقیت در آنها بارز است آورده شده که می تواند در طراحی سایت و بویژه طراحی لوگوی سایت ها الهام بخش باشند


:: برچسب‌ها: لیستی از طراحی لوگوهای خلاقانه و الهام بخش ,



لوگویی برای الهام گرفتن
نوشته شده در یک شنبه 25 بهمن 1394
بازدید : 1041
نویسنده : شیما باستانی

لوگو زیبا برای الهام گرفتن

با تشکر از سایت طراحی لوگو  " سارا لوگو  "


:: برچسب‌ها: لوگویی برای الهام گرفتن ,



بازدید : 990
نویسنده : شیما باستانی

با 10 لوگوی عجیب و غیرعادی شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی آشنا شوید + تصاویر

کمپانی های بزرگ فناوری دنیا همچون اپل، مایکروسافت، سونی، آمازون و تمامی شرکت هایی که در این عرصه نقش آفرینی می کنند، لوگویی را برای خود برمی گزینند. نشانی که به عنوان نماد یک شرکت در سراسر دنیا شناخته می شود و از این رو، برای طراحی و انتخاب آن می بایست مهارت و وسواس فوق العاده زیادی به خرج داد.

 

در دنیای امروز، همواره رد و نشانه ای از تغییر و تحول در بسیاری از حوزه‌ها مشاهده می شود و به تبع، لوگوها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و دستخوش تغییراتی می شوند. بنابراین، کمپانی های بزرگ دنیا، با اعمال تغییرات در لوگوهای خود، آنها را متناسب با سلیقه روز طرفداران خود طراحی و در معرض دید آنها قرار می دهند.

 


:: برچسب‌ها: لوگو عجیب ,



لوگو جدید
نوشته شده در جمعه 25 دی 1394
بازدید : 1013
نویسنده : شیما باستانی


:: برچسب‌ها: لوگو , لوگو الهام بخش ,



بازدید : 805
نویسنده : شیما باستانی

gadgetnews

قبل از توضیح در مورد نقاشی های جالب هنرمند لهستانی بر روی برگ های درختان لازم است بدانید که در دنیای امروز هنرمندانی در گوشه و کنار این کره خاکی هستند کسانی که با خلاقیت هرچه تمامتر دست به خلق آثار هنری می زنند که بیننده و مخاطبینشان را با ارائه کارهای جدید خود سورپرایز می کنند.

 

 




بازدید : 785
نویسنده : شیما باستانی

galaxy-s6

اجرای فاز نخست برنامه جدید مقابله با قاچاق گوشی تلفن همراه با همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستگاه‌های ذی‌ربط ، چند وقتی است که آغاز شده و عملا گمرک و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد ماجرا شده‌اند. بنا به گفته مسئولان ذی‌ربط، همه بازیگران بازار گوشی تلفن همراه از این برنامه همه‌جانبه سود خواهند برد و بازندگان آن نیز تنها قاچاقچیان خواهند بود. البته قاچاقچیان که سودهای بادآورده و هنگفت از این بازار دارند، قطعا با استفاده از شگردهای مختلف به دنبال شکست خوردن این برنامه خواهند بود.




ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ وارد بازار کشور شد
نوشته شده در چهار شنبه 18 آذر 1394
بازدید : 1352
نویسنده : شیما باستانی

Samsung-Gear-S2

کمپانی سامسونگ یکی از اولین شرکت هایی بود که ساعت های هوشمند خود را روانه بازار کرد.ساعت های هوشمند هم ، مانند بسیاری دیگر از گجت های تازه وارد ، در ابتدای کار با نواقص و کمبود هایی روبرو بودند.اما حالا این گجت های هوشمند به تکامل رسیده و به ابزارهایی خواستنی برای کاربران مبدل شده اند.یکی از بهترین ساعت های هوشمند جدید بازار ، گیر اس ۲ ( Gear S2 ) سامسونگ است که مدتی پیش توسط این کمپانی معرفی گردید.حالا این گجت پوشیدنی راه خود را به بازار کشورمان نیز باز کرده و رسما توسط سامسونگ عرضه شده است.




لوگوهای ایرانی - نشانه های استاد ابراهیم حقیقی
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 5283
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه شما شاهده لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد ابراهیم حقیقی خواهید بود. 




لوگوهای ایرانی - نشانه های نورالدین زرین کلک
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1798
نویسنده : شیما باستانی


در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه سایت پرشین جی اف ایکس شما کاربران گرامی را به دیدن لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد نورالدین زرین کلک دعوت می نماید. 




بازدید : 3840
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه شما شاهد لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد سید اسدالله چهره پرداز از سایت پرشین جی اف ایکس خواهید بود. طراحی لوگو




ایده تا اجرا در لوگوتایپ برای گروه هتل های ملل
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 2369
نویسنده : شیما باستانی

اثر : سلمان یافت آبادی 

هر طرح موفقی با ایده ای خوب شکل می گیرد و درحقیقت پیش از یک اجرای قوی، باید ایده ای درست و حساب شده در ذهن داشت . اما مسأله ای که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت، این است که یک ایده خوب از کجا و به چه طریق حاصل می شود؟! 
در ابتدای سال 87 طراحی یک نشانه (logo) جدید برای مجموعه ای به نام گروه هتل های ملل به من پیشنهاد شد . گروه هتل های ملل در واقع متشکل از تعدادی هتل آپارتمان مجلل در نقاط مختلف تهران بود که در آن زمان هر یک با نام، نشانه و هویتی مستقل فعالیت می کردند و مسأله ای که در حقیقت قرار بود به واسطه یک نشانه جدید حل شود، یکپارچه سازی هویت هتل های این مجموعه بود به طوری که بخش مفید از هویت قبلی در طرح جدید حفظ شود. لازم است اشاره کنم که طیف خاصی از میهمانان در گروه هتل های ملل اقامت داشتند و ارزش ها و فرهنگ سازمانی بخصوص بر فضای گروه حاکم بود، چنانکه ناگفته ، معیار کارفرما برای داوری طرح های پیشنهادی ، میزان موفقیت اثر در ارائه همین ارزش ها محسوب می شد.



لوگوهای ایرانی - نشانه های استاد قباد شیوا
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 5367
نویسنده : شیما باستانی


قباد شیوا، طراح گرافیك ایرانی، از سال‌های جوانی برای عرضه‌ی گرافیك بومی و برخاسته از فرهنگ ایرانی كوششی پی گیر داشته و اكنون در نگاه جهانیان به عنوان طراح گرافیك دارای سبك مطرح است. دانش‌نامه‌ی بریتانیكا در ویرایش 2007 میلادی در بخش گرافیك كشورهای در حال توسعه به معرفی او به نمایندگی از قاره ی آسیا پرداخته و پوستر بزرگداشت سعدی او را چاپ كرده است. شیوا نخستین طراح گرافیك معاصر ایران است كه خط شكسته نستعلیق را نه به عنوان عامل فرعی و خبر رسان، بلكه به عنوان یك عنصر گرافیگی در آثار خود به كار برده است. انجمن بین المللی طراحان گرافیك او را به عنوان یكی از 12 طراح گرافیك برتر جهان برگزیده است. 
در زیر نمونه ای از لوگو ها و نشان های طراحی شده توسط استاد را مشاهده می کنید.




لوگوهای ایرانی - نشانه های سید محمد احصائی
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 4124
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه شما شاهده لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد احصائی خواهید بود.




بازدید : 2128
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه سایت پرشین جی اف ایکس شما کاربران گرامی را به دیدن لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد هادی حسن پور یوسفی دعوت می نماید. 




لوگوهای ایرانی - نشانه های استاد داریوش مختاری
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 3768
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه شما شاهد لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد داریوش مختاری از سایت پرشین جی اف ایکس خواهید بود. 




لوگوهای ایرانی - نشانه های محمد حسین حلیمی
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 5213
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه شما شاهد لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد محمد حسین حلیمی از سایت پرشین جی اف ایکس خواهید بود. 




بازدید : 4838
نویسنده : شیما باستانی




بازدید : 6001
نویسنده : شیما باستانی

اسماء الحسنی و لوگوتایپ های بسم الله از جمله مواردی است که خوشبختانه به دلیل برگزاری فراخوان های متعدد تخصصی و پیگیری های مدام جایگاه ویژه ای یافته است و به همین دلیل طراحان گرافیک تقریباً هر ساله خود را آزمایش می کنند. کتاب هایی نیز حاصل فراخوان های بسم الله و اسماء الحسنی به چاپ رسیده است که مجموعه آثار طراحان شرکت کننده را پوشش می دهد بنابراین، دلیلی بر ارائه مجدد آن ها نبود. در اینجا جنبه های لوگوتایپ بودن بسم الله ها مهم بوده است در حالی که در فراخوان های ارائه شده در این خصوص تصویرسازی نیز با آثار همراه بوده است. 
در این مجموعه شما شاهد قسمت اول از لوگوتایپ های الله و بسم الله و لا اله الا الله  اثر هنرمندان خوب کشورمان خواهید بود.




لوگوهای ایرانی - نشانه های استاد بیژن جناب
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 4082
نویسنده : شیما باستانی

در این بخش سعی شده آثار هنرمندان برجسته داخلی در زمینه طراحی لوگو و نشانه را جهت مشاهده و گرفتن ایده برای کاربران گرامی قرار داده تا اندکی با این مقوله از هنر گرافیک آشنا شوند. در ادامه سایت پرشین جی اف ایکس شما کاربران گرامی را به دیدن لوگوها و نشانه های طراحی شده توسط استاد بیژن جناب دعوت می نماید. 




صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد