پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
19 لوگوی جالب که باید حتما آنها را ببینید
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1382
نویسنده : شیما باستانی

طراحی لوگو های مطابق با سلیقه مشتریان و از همه مهمتر مرتبط با موضوع و نوع کار، همیشه یکی از دغدغه های مهم طراحان و گرافیست ها بوده که برای خلق یک لوگوی زیبا علاوه بر دقت در صحبت های مشتریان، تصویر سازی های قوی ذهنی و قدرت تلفیق تصاویر و کلمات نیز از نکات بارز این کار می باشد. در اینجا شما 19 لوگو زیبا با طراحی خلاقانه را مشاهده می کنید که در طراحی های خود می توانید با مشاهده این طرح ها ایدهای بهتری را پیاده کنید.

طراحی لوگو




لیستی از طراحی لوگوهای خلاقانه و الهام بخش
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1456
نویسنده : شیما باستانی

در این نوشته چند نمونه از لو گو های طراحی شده را که واقعا عنصر خلاقیت در آنها بارز است آورده شده که می تواند در طراحی لوگو الهام بخش باشند 




27 لوگو با طراحی های الهام بخش
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 2090
نویسنده : شیما باستانی

امروز چند نمونه الهام بخش از لوگو را برای شما به نمایش گذاشته ایم. لوگو نقش بسیار مهمی در برندینگ محصولات، کمپانی، وب سایت و بازار آنلاین و آفلاین شما دارد. برخی از لوگوها دارای تایپوگرافی های بسیار سده ای هستند، اما در عین سادگی جذاب و جالب نیز می باشند. شما را به دیدن این مجموعه منحصر به فرد دعوت می کنم.




بازدید : 3668
نویسنده : شیما باستانی

 




بازدید : 2420
نویسنده : شیما باستانی

به منظور طراحی یک لوگوی فـــارسی باید از ویژه گی‌های منحصر به فرد سبــک‌های خوشنویسی موجود  وقابلیت های حروف فارسی آگاه بود. کیفیت خط‌ از یک سبک به سبک دیگر متفاوت است. منحـــنی‌ها، بــریده‌گی‌ها و ضخــامت خــط را می‌توان جزو ویژه‌گی‌های اصلی مورد توجه قرار داد. بااستفاده ازاین ویژه گی‌هاست که می‌توانید از توانایی و قابلیت حروف در ترکیب‌بندی و ایده‌هایتان استفاده کنید. خانواده حروف عربى و فارسى اشتراکات بسیارى دارند. از این رو همیشه در طول زمانها،بین حروف و زبان عربى و فارسى داد و ستد فراوانى اتفاق افتاده است. مجموعه اى ازلوگوهاى عربى و فارسى را گردآورى کرده‌ایم که دیدنشان مى‌تواند آموزنده باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


 

 




۴۰ لوگوی الهام بخش با موضوع موزیک_بخش دوم
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1144
نویسنده : شیما باستانی