پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چرا طراحی لوگو امری تخصصی است؟
نوشته شده در جمعه 7 دی 1397
بازدید : 416
نویسنده : شیما باستانی

مجموعه ای از لوگو های طراحی شده توسط گروه طراحی لوگو سارا

لوگو، آرم و یا نماد تجاری بخش مهمی از هویت بصری هر برند و کسب و کار به حساب می آید. این اهمیت فارغ از مدت حضور و سابقه برند و کسب کار تاثیر مستقیم بر نحوه معرفی و شناخت مخاطبان دارد.

همین امر و آشنایی و آگاهی صاحبان کسب و کار ها باعث گردیده است تا توجه و اقبال به طراحی لوگو افزایش پیدا کند. در واقع طراحی لوگو، آرم و یا نشان تجاری به فرآیندی گفته می شود که در آن تیم طراحی حرفه ای با توجه به شناخت و تجربه ای که از بازار هدف و مخاطبان یک کسب و کار یا برند دارد لوگویی منحصر به فرد و گویا و استاندارد و در عین حال برخوردار از زیبایی بصری را طراحی می کند.

اما موردی که در طراحی لوگو و نشان تجاری و ایجاد هویت بصری معمولا مورد بی توجهی صاحبان برند و کسب کار ها واقع می شود منحصر به فرد بود لوگو یا هویت بصری است.

استفاده از طرح های مشابه و حتی کپی کردن از یک لوگو (چه بین المللی و چه داخلی) بسیار نامطلوب بوده و در بلند مدت می توان هویت بصری را در نظر مخاطب بی ارزش و بی اعتبار نماید. آگاهی به همین مهم باعث گردیده است که در گروه طراحی سارا لوگو به همراه تلاش برای ایجاد لوگوهای زیبا و همچنین استاندارد، به منحصر به فرد بودن طرح ها توجه شود.


:: موضوعات مرتبط: طراح و طراحی لوگو , مقالات آموزشی درباره طراحی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی لوگو چیست؟ , چرا طراحی لوگو امری تخصصی است؟ ,