پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مفهوم شناسی لوگوی شرکت های معروف جهان
نوشته شده در دو شنبه 26 تير 1396
بازدید : 403
نویسنده : شیما باستانی

انواع مختلف آرم، لوگو و نشان واژه، عنصری گرافیکی و نگاشتاری است که همواره برای شناسایی و هویت بخشی به یک کمپانی و محصول تولید شده توسط آن شرکت مورد استفاده قرار می گیرند. این علایم در نشان دادن کیفیت کمپانی تاثیر به سزایی دارند. در برخی مواقع طراحی آرم شرکت ها، بسیار پیچیده است و در عوض برخی از آنها ساده و در عین حال خسته کننده و یا پرمفهوم و مبهم! اما به هر حال هر یک از آنها نیز معنی و مفهوم خاص خود را دارد. در این گزارش به بررسی آرم و نشان واره برخی از شرکت های معروف در دنیا پرداخته شده.


:: برچسب‌ها: مفهوم شناسی لوگوی شرکت های معروف جهان ,



برندگان مسابقه لوگوی سونی در سال ۱۹۸۱
نوشته شده در یک شنبه 4 تير 1396
بازدید : 353
نویسنده : شیما باستانی

شرکت سونی در سال ۱۹۸۱، به مناسبت ۳۵ سالگی تصمیم گرفت که ایده خوبی را اجرا کند: این شرکت یک مسابقه ترتیب داد و از مردم خواست که یک لوگوی نو برای شرکت طراحی کنند.

بر اساس متن آگهی‌ای که در آن زمان منتشر شد، کلا ۳۰ هزار طرح از سراسر دنیا دریافت کرد. از این شمار زیاد، سه طرح انتخاب شدند.

این طرح‌های منتخب در شماری از نشریات آن زمان به صورت یک آگهی چاپ شدند.

داورها تصمیم گرفتند که رتبه یک و دو و سه را انتخاب نکنند و جایزه را به صورت مساوی بین سه طرح منتخب تقسیم کنند.

البته عملا لوگوی سونی تغییر نکرد و سونی تصمیم گرفت که به نشانه اشتیاقش برای تفکر خلاقانه و تولید باکیفیت به لوگوی قبلی وفادار بماند.


:: برچسب‌ها: برندگان مسابقه لوگوی سونی در سال ۱۹۸۱ ,