پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
44 نمونه لوگوی سبز رنگ برگزیده و الهام بخش
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1222
نویسنده : شیما باستانی

در این پست گزیده ای از لوگوهای سبز رنگ را برای شما به نمایش گذاشته ایم که طراحی آنها تحسین برانگیز است. این لوگوها الهام بخش خوبی در طراحی لوگوهای آینده شما خواهند بود. سایت پرشین جی اف ایکس امیدوار است از دیدن آنها لذت ببرید. 




38 لوگوی ابتکاری الهام گرفته شده از ماهی
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 2012
نویسنده : شیما باستانی

ذهن انسان خلاق و ابداع گر است به گونه ای که می تواند با دیدن هر چیز یک ایده نو دریافت کند  و آن را به اشکال و فرم های مختلفی رمز گردانی کند. برای مثال از جانوان و حیوانات در طرح های بسیاری استفاده شده است 
مثلا در این پست خواهید دید که طراحان مستعد و با ذوق چگونه از ماهی در طراحی لوگو استفاده کرده اند. امیدواریم این مجموعه بتواند منبع الهام بخش خوبی برای شما باشد. 




بازدید : 1044
نویسنده : شیما باستانی

 




بازدید : 1101
نویسنده : شیما باستانی

طرح لوگو م تواند تاثیر چشم گیری روی معرفی برند و میزان به یاد سپاری یک کمپانی داشته باشد. گاهی خلاقیتی که در طراحی یک لوگو اعمال می شود می تواند کمک شایانی به جلب توجه بیننده، به یاد ماندنی کردن آن، و حتی کمک به برقراری ارتباط موثر و نیز نوع فعالیت کمپانی بکند. سایت پرشین جی اف ایکس در این پست 41 نمونه زیبا و خلاقانه از لوگو را برای شما گردآوری کرده است که امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید. 




بیش از 40 امبیگرام (Ambigram) زیبا و بدیع
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1432
نویسنده : شیما باستانی

امبیگرام در ویکی پدیا اینگونه تعریف شده است: "Ambigram طرح یا شکل هنری است که ممکن است در چشم اندازها، جهات و زوایای مختلف به صورت یک یا چند کلمه متفاوت خوانده شود. به عبارت ساده تر، Ambigram یک ساختار تایپوگرافیک است که زمانی که آن را وارونه می کنیم یا می چرخانیم یک کلمه کاملا جدید و متفاوت بوجود می آید. امبیگرام ها اغلب سبک های تایپوگرافی پیچیده و تخیلی از طرح هستند. 
حالا می خواهیم توجه شما را به مشاهده تعدادی از لوگوهای نوشتاری جلب کنیم که پس از معکوس شدن یا دوران دادن به شکل همان کلمه اصلی خوانده می شوند. 


معرفی 
امبیگرام ها از زمانی که رمان معروف و پر فروش Dan Brown یعنی فرشتگان و شیاطین (Angels & Demons) به بازار آمد رایج شدند. جلد این کتاب که نوعی طراحی امبیگرام بود توسط John Langdon طراحی شده بود. امبیگرام ها عمری بالغ بر یک قرن دارند. John Langdon و Scott Kim پیشگامان و مبدیعین امبیگرام های مدرن به شمار می روند. امروزه امبیگرام ها را بر روی محصولات متنوعی مشاهده می کنیم. به علاوه از آن ها در تتو نیز استفاده می شود. 
طراحی امبیگرام کار بسیار ساده و آسانی است، که فقط نیاز به تمرین زیاد و الهام گرفتن از تایپوگرافی های خلاقانه و هنری دارد. در اینجا تعدادی از امبیگرام های منحصر به فرد که در اصل به عنوان لوگو بکار می روند را به شما نشان خواهیم داد. توجه شما را به دیدن این مجموعه زیبا جلب می کنیم. 

طراحی لوگو




30 لوگو با طراحی های جدید
نوشته شده در دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1304
نویسنده : شیما باستانی

لوگو یک عنصر گرافیکی است که با لوگو تایپ یا لوگوی متنی یک نشان برند تجاری همراه است. 

لوگو یکی از ارکان بنام تجاری، اقتصادی و آکادمیک یک کمپانی یا صنف است و اشکال، رنگ ها، فونت ها و تصاویر به کار رفته در آن معمولا در یک فعالیت تجاری مشابه متفاوت هستند. طرح لوگو همچنین برای شناسایی یک سازمان و سایر اصناف غیر تجاری مورد استفاده قرار می گیرد یا به عبارت دیگر هویت یک سازمان است. در زیر چند نمونه زیبا و خاص از طراحی لوگو را مشاهده می کنید. امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید.